Kim jestem?

W branży e-marketingowej działam jako freelancer. Tematyką tą zainteresowałem się już początkiem 2015 roku, jednak ze względu na brak wiedzy i umiejętności w tym zakresie, na początku poświęciłem około roku głównie na naukę teorii, obsługi narzędzi, oraz eksperymentowanie na własnych przykładowych projektach, korzystając z własnego budżetu.

Od samego początku skupiłem się przede wszystkim na działaniach za pośrednictwem platformy Facebook Ads, za sprawą tego iż było to najbardziej wszechstronne narzędzie do e-marketingu, oferujące całą gamę możliwości - od kampanii zasięgowych, aż po samą sprzedaż. Czas pokazał że był to dobry wybór, ponieważ do dziś niewiele się w tej kwestii zmieniło - facebook ads w dalszym ciągu jest wiodącą platformą e-marketingową i nic nie zapowiada, by cokolwiek w tej kwestii miało się zmienić; trzy lata doświadczenia w pracy na nim pomogło dojść do całkiem przyzwoitej wprawy.

Sama umiejętność obsługi danego narzędzia to oczywiście jeszcze nie powód, by uważać się za speca od marketingu. Doradzając firmom, prowadząc fanpage moich klientów, jak również prowadząc kampanie marketingowe pod kątem m. in. budowy rozpoznawalności, wizerunku, zaangażowania czy sprzedaży, pomogłem moim klientom osiągać założone cele. Nie obyło się też bez pomyłek, aczkolwiek nikt poważnie nie ucierpiał, a doświadczenia te, dzięki wnikliwej analizie i wyciągnięciu z nich wniosków ciągle owocują :)

Obsługuję zarówno niewielkie firmy, jak i większe przedsiębiorstwa czy organizacje (więcej w zakładce "portfolio"). Praca na wielotysięcznych budżetach nie jest dla mnie problemem (zdarzało się tego typu kwoty rozdysponowywać w skali 24h, osiągając przy tym oczekiwane rezultaty).

Specjalizuję się w social media & content marketingu, przede wszystkim poprzez działania na facebooku i instagramie, jednakże jestem otwarty na wyzwania i chętnie podejmę się również bardziej całościowej obsługi marketingowej, tj. zaangażowanie w identyfikację, tworzenie, komunikowanie i dostarczanie właściwej wartości dla właściwych odbiorców, oraz późniejszą analizę skuteczności i wprowadzanie poprawek.

„Celem marketingu jest poznać i zrozumieć konsumenta tak dobrze, że produkt czy usługa doskonale mu pasują i sprzedają się same”

Peter F. Drucker

© 2019 | Zapraszam do współpracy --> erwin.boznanski@gmail.com |+48731070880